در واقع یک سیستم تعلیق اتوبوس خوب باید بتواند اغتشاشات ناشی از خیابان از قبیل پستی و بلندی ، تصادفات و چاله ها ، و . را خیلی سریع damp کند . بدلیل اینکه فاصله X1-W برای اندازه گیری سخت است و W-X2 نیز قابل تغییر است لذا از تخمین X2-X1 بعنوان خروجی استفاده شده است . در این مسأله اغتشاشاتی خیابان (w) توسط یک ورودی پله سیموله خواهد شد . در مراحل بعدی کار در واقع ما می خواهیم یک کنترل فیدبک طراحی کنیم تا خروجی ( X2-X1 ) یک بالازدگی (Overshoot ) کمتر از %5 و .




دانلود فایل های کمیاب یک ,دانلود ,x2 ,اتوبوس ,w ,x1 ,سیستم تعلیق ,در واقع ,دانلود مقاله ,فعال اتوبوس ,x2 x1 ,مقاله سیستم تعلیق ,دانلود مقاله سیستممنبع

كنترل گیاه هرز به روش بیولوژیكی

سمینار بررسی و بهبود روش تشویقات و تنبیهات کارکنان دولت در یک اداره دولتی

چدنهاي پرسيليس

بررسی ، شناخت و تحلیل آثار نورمن فاستر به همراه نگاهی به مبانی معماری از فرم تا مکان

کارت ویزیت لایه باز برای پیتزا فروشی و ساندویچ و رستوران

دانلود کتاب کارنامه استاد بزرگ دفاع فرانسه Grandmaster Repertoire 15 - The French Defence شاخه ویناور

مفهوم و ابعاد حجاب در قرآن

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کارویس هرچی بخوای اینجا همه چی هست خرید اینترنتی پارکت لمینت علم دلخواه دلتا ژنراتور فلش بیتکو | FalshBitco سایت افشین آذری فروش آنلاین کاغذ دیواری تخفیفان